Zdánlivé výhody on-line výuky vystřídala realita: nedostatek pohybu, ztráta režimu a všeobjímající lenost. Žák deváté třídy a jeho učitelka poslali ministrovi školství otevřený dopis.

    Za pět minut bude osm hodin a já jsem stále v pyžamu! Už ani nemá smysl, abych se z něj převlékal. V rychlosti zapínám počítač. Internetový prohlížeč se nechce načíst a najednou vidím v pravém dolním rohu obrazovky šokující oznámení: bez přístupu k internetu. Začal jsem nadávat a rychle jsem počítač restartoval. Nabíhal pomalu, zatímco velká ručička hodinek neúprosně odkrajovala čas do začátku hodiny.

    Konečně se internetová stránka načetla. V množství odkazů jsem se snažil najít ten správný. „Matematika, matematika, nesmím mít další pozdní příchod.“

    Více:
    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/devatak-napsal-ministrovi-co-zaziva-pri-distancni-vyuce-140995

     

    Autor